torsdag den 11. november 2010

WE:DO:WOOD - Vind en børnestol

Min mand, Sebastian Jørgensen, er halvdelen af WE:DO:WOOD. Det er ham der står bag denne fine stol og den kan blive din hvis du hjælper os med at gøre lidt reklame. 

For at deltage i lodtrækningen skal du gøre to ting:
- Skriv en kommentar her på bloggen så jeg ved du er med.
- Sæt et af billederne af stolen i din sidebar og link tilbage til dette indlæg.

Vi trækker lod onsdag d. 1. december kl 12 - på min fødselsdag!


Stolen hedder "Lilly´s Chair" og er opkaldt efter vores datter. Du vælger selv farve hvis du er den heldige vinder. Den findes i blå, rød og sort. Voksne kan også sidde i stolen. Vi sidder fx hver aften og læser godnathistorie i vores. Til stolen hører også et fint lille tegnebord men det er ikke med i lodtrækningen.

Hos WE:DO:WOOD siger de:
"Vi stiller høje estetiske krav uden at gå på kompromis med æstetikken og funktionaliteten. 
Vores møbler skal være smukke at se på og sunde og rare at bruge. Både for børn og for voksne"

Det betyder bl.a. at mængden af formaldehyd lim er reduceret til et minimum i de møbler de laver og der arbejdes på at belaste miljøet mindst muligt, både globalt og lokalt.
Du kan læse mere om WE:DOWOOD og se deres andre produkter hvis du klikker HER. Du kan også læse mere om bambus og hvorfor brugen af dette skåner miljøet.

Send mig en mail på marapytta@gmail.com hvis du vil vide hvor møblerne forhandles eller har andre spørgsmål.

Håber du vil være med!


170 kommentarer:

  1. Sikke en flot stol. Den ville min datter da elske at sidde på når hun tegner eller laver perleplader :-)

    SvarSlet
  2. selvfølgelig er jeg med...de er fantastiske!
    jeg sætter et link på min blog.
    smil, glæder mig til syning næste gang. (vil du huske at spørge hvad bordet koster?)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig flot og "lugter" laaaangt væk af godt solidt håndværk. Den vil jeg gerne gøre lidt reklame for. Og jeg vil bestemt også gerne vinde den til ejendom.
    Jeg er med :)
    Ha' en dejlig dag.
    Kh. Lonni

    SvarSlet
  4. Jeg er også med, super lækker stol!!!!!!!!!

    SvarSlet
  5. Jeg må også være med her og smider et link på bloggen :)

    Hvis jeg skulle være den heldige får jeg svært ved at vælge mellem den røde og blå - hvor er de fine :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  6. Den er super lækker! Vil gerne være med, og linker straks :-)
    Kh Stine.

    SvarSlet
  7. Hej Line

    Sikke en fantastisk stol. Den vil jeg mægtig gerne være med i kapløbet om at vinde. Jeg smider et link på bloggen.

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  8. Aj en fed konkurrence. Jeg håber SÅ meget at vinde.
    - Katharina

    SvarSlet
  9. Hej Line

    Jeg vil også meget gerne være med. Otto mangler faktisk en barnestol, så jeg vil da super gerne vinde den. Og linker også meget gerne:)

    God dag - Karen

    SvarSlet
  10. Åhh, den er så smuk den stol. Jeg linker straks og krydser alle mine pølsefingre ;)
    Ha' en herlig dag

    SvarSlet
  11. Det stol ser ud til at være KRAM, lækkert håndværk! Det glæder mig, at den er fremstillet med omtanke for vores miljø og at den så kan bruges af både børn og voksne er jo bare top godt :) Fedt at være med i kampen om den lækre stol!

    SvarSlet
  12. Vil så meget gerne være med!!
    Fantastisk lækker stol!! Han kan da virkelig sit kram, din mand!
    Jeg linker straks i min sidebar, og så krydser jeg fingre!

    SvarSlet
  13. Gud hvor er I generøse!! De stole er da bare for lækre. Jeg vil meget gerne deltage - og endnu mere vinde!!

    SvarSlet
  14. Såå lækkert håndværk og dejligt at de har klimaet med i tankerne, når de producerer. Jeg er da helt klart med i kampen. Smider lige et indlæg på min blogs :)

    Kh S

    SvarSlet
  15. Ohlala! Den er bare så flot. Jeg er helt sikkert med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  16. Selvfølgelig er jeg da også med. Den er da simpelthen så lækker.

    Kh Anne

    SvarSlet
  17. Ja, jeg er helt sikkert med. Den er bare SÅ flot!!!

    SvarSlet
  18. Jeg istemmer koret. Den er virkelig super flot og lækker den stol. Den ville pynte gevaldigt i vores store nye tomme hus.

    SvarSlet
  19. Den er bare så lækker! Den vil vi gerne vinde og reklamere for!

    SvarSlet
  20. Vi er da bare SÅ meget med herhjemme. Lækker lækker stol der vil pynte i ethvert rum :o) Vi reklamere på livet løs kan du tro.

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Super flot stol. Uuh hvor vil jeg gerne vinde den...

    SvarSlet
  23. Sikken et lækkert stykke håndværk - hvor ville den bare være cool at have på børnværelset :o)

    SvarSlet
  24. Det er ikke ret længe siden jeg så stolen live, den er virkelig fin!

    SvarSlet
  25. Helt sikkert - ser skøn ud - lækkert håndværk og design :-)
    Knus fra Barbara

    SvarSlet
  26. Selvfølgelig vil man være med til dette! Jeg linker fra min blog.

    SvarSlet
  27. Hvor er det dog bare en usandsynligt flot stol..

    Jeg er helt sikkert med i lodtrækningen, og smider med det samme linket på min blog.

    KH

    Cristina

    SvarSlet
  28. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  29. Ej hvor er den lækker! Jeg er helt klart med. Vil elske at vinde den lyseblå til mine unger! :)

    SvarSlet
  30. Jeg er med. Den røde eller sorte er lige i skabet hjemme hos mig. Total lækker give away Line! Smider den fluks på bloggen!

    SvarSlet
  31. Det er lidt sjovt; for et måske to år siden var min mand og jeg på Louisiana, hvor der var en udstilling om bæredygtighed (min mand arbejder med det til daglig, så det var både i arbejds- og fornøjelsesøjemed). Jeg kan huske, at we:do:wood holdt et oplæg omkring fremkomsten af deres materialer og filosofien bag deres produkter - vi var begge dybt fascinerede, og beundrede projektet (både det fine design, men også ideologien bag). Det var lige en kompliment til din mand og hans arbejde.

    Eftersom jeg holder fri fra bloggeriet p.t., syntes jeg det ville være unfair at lave reklame på denne, så jeg må nøjes med et lod, men håner nu alligevel på, at vores søn kan blive den heldige ejer af sådan en skøn stol.

    SvarSlet
  32. Sikke da en flot stol, sådan en ville jeg skisme gerne vinde :o)

    SvarSlet
  33. Den ville lille Signe ( og hendes mor ) meget gerne eje, så fin den er..
    Jeg deltager med to lodder..

    SvarSlet
  34. Tjulahopsahej jeg er da med!!! Den stol er jo for skøn! DYGTIG mand du har ;-)

    Nu kender jeg hele 3 fødselarer på den 1. dec ;-) Kaffe?

    KH

    SvarSlet
  35. Åh jeg har sukket efter den skønne stol - og har flere gange set den i levende live! Den er lækker - MEGET lækker!

    Jeg er naturligvis med på 2 lodder og da jeg også er decemberbarn, kunne det være en fantastisk gave at modtage !!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  36. Super skøn stol...jeg er helt klart med og x'er fingre.

    Kh Shina

    SvarSlet
  37. Jeg er da helt sikkert med... Den er da bare SÅ fed! Jeg linker som en gal og krydser samtidig fingre :)

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  38. Åh hvor er den fin... Så fed og über cool. Den vil jeg super gerne vinde... Er klart med...

    SvarSlet
  39. Det er sådan nogle fine møbler, din mand laver! Jeg vil gerne reklamere for jer og vinde den;)

    SvarSlet
  40. Uh, Line! Vi skal til at rykke rundt i vores lille lejlighed, for at kunne indrette Carlas første børneværelse. Det må være på høje tid, nu hvor hun er 2½! Jeg glæder mig og ville elske at indrette hendes værelse med den lækre, lækre stol.
    Jeg reklamerer med glæde :)

    SvarSlet
  41. Flot flot stol.
    Jeg synes i øvrigt at navnet på firmaet er rigtig godt! Det er et man husker.
    Jeg er med og linker hertil.

    SvarSlet
  42. Den er så lexi den stol - har længe sent lange øjne efter den.
    Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  43. Nårh mand, for en præmie. Den må så gerne bo her, den stol.

    kh

    SvarSlet
  44. Wauw, den er lækker den stol!
    Er helt bestemt med og linker straks!

    SvarSlet
  45. Med link i sidebar og glad kommentar her, deltager jeg gerne i denne fine lodtrækning.

    SvarSlet
  46. De er simpelthen så smukke, ville elske at vinde sådan en skøn stol, så selvfølgelig er jeg med :)

    /Rikke

    www.rumserik.blogspot.com

    SvarSlet
  47. JO for hulen-dytme da, jeg vil meget gerne reklamere for den stol. Den er jo lækker med lækker på :-)

    Jeg smider den på min blog og sidebar i aften.

    Kram Maria

    SvarSlet
  48. Hej Ven - jeg vil gerne være med ! Hold da op... Sikke en give-away... Jeg har jo set dem IRL.. de er for fede.. Kram fra mig..

    SvarSlet
  49. HEj Line.

    HVor er det bare en fed stol. JEg kan ikke linke, for har jo ingen blog. Men derfor kan man jo godt være vild med stolen alligevel.

    SvarSlet
  50. Meget flot stol!

    Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  51. Den vil jeg gerne vinde, er sikker på min datter vil sidde godt på den.

    SvarSlet
  52. Jeg vil gerne være med. Den er så fin den stol, Skøn give away... God torsdag
    Kh Frederikke

    SvarSlet
  53. Jeg er VILD med stole... jeg samler. Og denne vil jeg elsker at få ind i samlingen... Så jeg er helt bestemt med i lodtræningen...

    SvarSlet
  54. Den stol vil jeg med glæde reklamer for - den er bare vildt flot. Og så kan jeg godt lide at især børnemøbler bliver lavet med lidt omtanke for både børn og mijlø :-)

    SvarSlet
  55. Nej hvor er den flot - den ville jeg elske at vinde:)

    SvarSlet
  56. Smuk smuk stol! Er ret vil med designet! Dygtig mand du har :)
    Krydser finger og hvad der kan krydses! Mine unger vil elske den!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  57. De stole er da bare vildt smukke, har linket dig fra min side. Og vil virkelig gerne være ejer af sådan en stol, da jeg ved at vi har en lille glad dreng her i familien som vil elske at sidde i den snart.

    SvarSlet
  58. Hej Line
    Den har lige stået på Halfdans ønskeseddel, men kom desværre ikke på gavebordet, så vi ønsker os stadig en "fætter Henrik (og Sebastian) stol".

    Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen og samtidig lave reklame for det fine håndværk de to herrer frembringer.

    Kh. Malene

    SvarSlet
  59. Jeg har i lang tid været dybt misundelig på, at du er så tæt på We:Do:Wood, for de er så lækre (Møblerne altså)

    Jeg vil frygtelig gerne vinde! Hep på mig!

    SvarSlet
  60. Jeg tror jeg er forelsker! Super lækker design...vil være den perfekte julegave til lillemanden. Linker straks og gør lidt reklame.

    SvarSlet
  61. Hej Line - den er super skøn ! Jeg deltager desværre ikke da jeg ikke har en offentlig blog (kun en familieblog). Jeg vil dog alligevel gerne reklamere for det skønne håndværk på min facebook profil hvis du vil have det !
    Û Stine.

    SvarSlet
  62. Åh manner. Jeg er vild med din mands design, og jeg er meget fascineret af hans og kompagnonens snedkerier! Jeg vil bare SÅ gerne vinde!

    SvarSlet
  63. Hej Line

    Dén vil jeg gerne vinde. Smider hermed mit lod i puljen!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  64. Nej hvor fint.

    Jeg vil meget gerne være med

    SvarSlet
  65. WOW! Hvor er han dygtig, din mand. Ville elske at stille den stol på Ottos værelse. Smider fluks billedet og et link på bloggen :)

    SvarSlet
  66. Uha den bare så fin! Må bestemt prøve lykken. Og hvor er din datter heldig at have sådan en fin stol opkaldt efter sig:O)

    SvarSlet
  67. Wow hvo er han dygtig din mand! Det er da en helt igennem fantastisk stol -jeg ville elske at have den herhjemme. Jeg er med og gør reklame på min blog.
    Kh B

    SvarSlet
  68. En sort Lilly ville være velkommen her hos os ;)

    SvarSlet
  69. Altså altså sådan en fin stol måtte da gerne flytte ind her hos mig..... jeg er med og krydser fingrene.
    Kh Anja

    SvarSlet
  70. Jamen du godeste...sikke dog en utrolig flot give away! Jeg er med på alle de lodder jeg kan skrabe sammen...linker selvfølgelig med det samme!

    Kh. Malene

    SvarSlet
  71. Uhh, den vil jeg gerne vinde, jeg er helt klart med..
    Kh Berit

    SvarSlet
  72. Det var dog den vildeste give away, jeg elsker alt ved den stol, farverne, designet og navnet. Vil straks tjekke hjemmesiden ud. Deltager så meget :o)

    SvarSlet
  73. Jeg er helt sikkert med! Den er jo så fin!

    SvarSlet
  74. Utrolig flott stol! Jeg vil gjerne vinne!

    SvarSlet
  75. Det er dog den fedeste stol og den flotteste Give Away!
    Jeg vil elske at vinde ;-)

    SvarSlet
  76. Nu har jeg bare beundret den stol SÅ længe.
    Jeg vil meget gerne deltage.
    Mette

    SvarSlet
  77. Det er den fineste sol, jeg er med...;)

    SvarSlet
  78. Sådan en chance lader jeg ikke gå forbi mig!! Jeg er med.

    SvarSlet
  79. Sikke dog en helt igennem fantastisk stol! Der er linket! :o)

    SvarSlet
  80. Øj sådan en vil jeg vildt gerne vinde :) Jeg har lagt link med billede på min blog :)

    SvarSlet
  81. Wuaw, her må jeg også være med. (Jeg har i øvrigt selv en give away på min blog der trækkes d. 1. december, lækkert legetøj!).
    Jeg sætter straks lidt reklame ind på min blog.

    SvarSlet
  82. Så har jeg også lagt et link ind på min blog :) Jeg er helt vild med WE:DO:WOOD, du er da en heldig rad at have sådan en skøn mand ;)

    SvarSlet
  83. Ihh, den vil jeg MEGA gerne vinde! Sætter billede på min blog i aften! Den stol er sådan en smuk nyklassiker.

    SvarSlet
  84. Hold op, hvor er den bare flot. Sådan en ville virkelig passe godt hjemme hos os:)
    KH. Mette
    mmarqvardsen@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Jeg er selvfølgelig med i denne fantastiske give away Line!

    SvarSlet
  86. Wauw for en give away - den vil vi meget gerne vinde herhjemme :o) Jeg har linket :o)

    SvarSlet
  87. OMG! Jeg elsker den stol. Krydser fingre for en god lodtrækning

    SvarSlet
  88. Wow en lækker giveaway .. jeg er klart med .. og linker på min side :)

    SvarSlet
  89. Æv, kan man kun deltage hvis man har en blog?

    SvarSlet
  90. Jeg er med. Og som arkitekt og mor til en søn på 10 mdr. ville denne super fine stol passe godt ind i vores hjem.

    SvarSlet
  91. Smuk stol og dejlig blog. Jeg er med.

    SvarSlet
  92. oh dear, den er lækker , jeg er også med

    SvarSlet
  93. Superfed stol. Kram fra Clara

    SvarSlet
  94. Sikke en smuk stol! Den ville jeg elske til mine børn, så jeg er da med :)

    SvarSlet
  95. Hej Line. Sikke et fantastisk lille møbel - det vil passe perfekt ind i det børneværelse, som skal stå klart i vores lille hjem til marts :)
    Jeg linker i hvert tilfælde helt sikkert.

    SvarSlet
  96. Dejlig, dejlig stol. Og dejligt, at den er skabt med en kærlig tanke også på miljøet. Sætter straks et billede/link på min blog :-)

    Randi

    SvarSlet
  97. Sikke en flot stol. Ligner sådan en der går hen og bliver en klassikker.

    griesehansen@gmail.com

    SvarSlet
  98. Super flot stol. Havde hørt om den før - og synes virkelig den er flot. Ville pynte i vores stue :) Perfekt til lillemanden.
    Har linket fra min blog. :)

    SvarSlet
  99. Den er jo så pæn, den stol! Men jeg har desværre ikke nogen blog, så jeg kan ikke linke til noget. Men jeg håber, jeg engang får råd til sådan en lækker sag til min lille datter!

    SvarSlet
  100. Tror der står Oskar på den stol :-)

    SvarSlet
  101. Hvordan kan man bare købe sig en stol? Jeg kan hverken se shop eller forhandlere på hjemmesiden.

    SvarSlet
  102. Tja, jeg vil da også gøre et forsøg og lægge en kommentar, selv om det er længe siden, at jeg havde gang i den blog :)

    SvarSlet
  103. Ihh, den må jeg vinde:)

    Knus,

    Mia

    SvarSlet
  104. Den er fantastisk - jeg linker Ss

    SvarSlet
  105. Så flott! Jeg har linket i sidebaren her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/

    Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    P.S. Bli gjerne med på mine giveaways også :)

    SvarSlet
  106. Hvor er den bare lækker og dejlig enkel....det er sådan en børnestol, der kan få lov at blive stående selv efter børnene er flyttet ;-)

    SvarSlet
  107. Uhh sikke en fin stol, den vil jeg gerne vinde. Måske du også har lyst til at deltage i min give away. Mvh Pia

    SvarSlet
  108. Super fin stol....endeligt noget nyt inden for stole...

    Den ville jeg gerne vinde. Hilsen joan Munk

    SvarSlet
  109. Jeg har et par grand nevøer i Sorø som gerne vil sætte sig i en sådan; så et lod for dem

    mvh
    Otto

    SvarSlet
  110. Sikke en smuk stol!
    Er med på alle de lodder jeg kan:)

    SvarSlet
  111. Ih hvor er de fede. Jeg deltager gerne og har lavet reklame med stolen på min blog ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  112. Altså, jeg har heller ingen blog... Øv. Må man gerne være med alligevel? I så fald er jeg mega meget med. Kh. Loui

    SvarSlet
  113. Den er superb fed, jeg vil rigtig gerne deltage... kh. Louise

    SvarSlet
  114. sikke en smuk stol.
    jeg deltager med 2 lodder.
    der er sat billede på.

    SvarSlet
  115. Jeg elsker at ville vinde sådan en fin stol... hvor er din mand dygtig...
    Linker også :)
    KH Micha

    SvarSlet
  116. Det er nogle cool ting din mand laver - ikke mindst denne stol, som vil gøre sig godt på Gustavs værelse!

    Kh. Mia

    SvarSlet
  117. beautifull! and i hope also soon available for dutch people :)

    SvarSlet
  118. flot stol! jeg vil gerne gøre reklame for den og deltage i lodtrækningen

    SvarSlet
  119. Hvilken fantastisk gave - jeg satser på mit held, krydser fingre og håber stolen bli'r min! Linket er nu i min sidebar :)

    SvarSlet
  120. Jaaaah...os´ mig. Der er hermed linket ; )Kh fra Jo

    SvarSlet
  121. Ikke vet jeg om jeg kan være med fra Norge, men den stolen var fin! Så jeg prøver meg jeg og reklamerer gjerne!

    PS: Har GIVEAWAY på min blogg om du har lyst å være med :0)

    SvarSlet
  122. D et er da bare en så skøn stol... jeg er helt klart med. Og ville elske at eje den. Og det er jeg sikke rpå at min datter også ville....

    SvarSlet
  123. Jeg er med! Har linket og reklameret og det er en helt igennem skøn stol .
    -Mette

    SvarSlet
  124. Den er godt nok fin - jeg kender én, der ville blive henrykt over den! I'm in!

    SvarSlet
  125. Hej Line

    Jeg er selvfølgelig også helt vild for at vinde...

    kh Nathja

    SvarSlet
  126. Nøj den er super lækker! Jeg vil også MEGET gerne være med i den lodtrækning, og så vil jeg glæde mig til både at følge med i din blog og i din mands arbejde:)

    God weekend!

    SvarSlet
  127. Jeg er meget gerne med her! Super smuk stol, den ville være så fin her hos mig:) Jeg er helt ny blogger, og vil med glæde lægge link'et med billede på min side!!

    SvarSlet
  128. WE:DO:LIKE:THAT:CHAIR - og endda rigtig meget, så vi håber, at det er os, der bliver trukket op af hatten og får fornøjelsen af at nyde mange timer i stolen :O)
    De bedste hilsner Sigurds MOAR

    SvarSlet
  129. Sikke en super fed stol.. :) Den kunne jeg godt bruge hjemme hos mig :)

    SvarSlet
  130. Den er bare såååå FED! Ville elske at have den stående herhjemme :)

    SvarSlet
  131. wow - dén skal GERNE få en plads herhjemme! ;) Så Kære Julemand(/kvinde) - jeg ønsker mig sådan én... ;)

    SvarSlet
  132. Det ser ud som om jeg er den eneste hvor personnummeret ender på ulige, men vi er her også. Hvis den nu kommer til Thy er jeg er sikker på W, vil teste den til sit maximum.


    JowDeet ._.

    SvarSlet
  133. Øjj - den vil vi gerne vinde :-)

    SvarSlet
  134. Sådan en vil vi gerne eje herhjemme. Link er fluks fikset.

    SvarSlet
  135. De er super fede.. Jeg er selvfølgelgit med.. :))

    SvarSlet
  136. Jeg er fuldstændig vild med den stol, den er bare for cool!! Krydser fingre for, at jeg vinder:-)
    Kh Lone (hende med lampen)

    SvarSlet
  137. Stolen är underbar, speciellt den med röda profiler. Jag vill naturligtvis vara med, länkar i bloggens högerspalt.... och grattis i förskott!

    SvarSlet
  138. Må den skønne stol tilfalde os... den er så smuk, kunne også være fantastisk som højstol!!!! Forestil dig lige 12 styks i en vuggestue.... Ja, vi er så trætte af de evindelige triptrap stole - grimme og tunge, er de!! Det må du gerne sige til din lækre mand, kan man også vinde ham?? Ha-ha.. Vi krydser hvad krydses kan herfra. Kh Lone (en anden en)

    SvarSlet
  139. wauw hvor en lækker stol og en dejlig historie bag stolen:)
    Jeg deltager MEGET gerne og linker med det samme:)

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  140. Hvor er det bare en fantastisk smuk stol, jeg kan se den for mig herhjemme i stuen til drengene.. Jeg vil rigtigt gerne deltager og har derfor nu lært at linke(har taget lidt tid, men nu knækkede jeg koden) - mit første billede med link på min blog:-) er til denne smukke stol.. og genialt firma navn - det hænger ved og er grafisk enormt flot..
    Kh. Mette

    SvarSlet
  141. Sikke en skønhed! Den vil vi elske at invitere ind i vores lille hjem :)

    SvarSlet
  142. De er bare så fede!!
    Jeg ville elske at vinde den, så jeg er selvfølgelig med..:)
    KH Anne

    SvarSlet
  143. 348 blev mit nr som fast læser - super fed blog du har dig! OG er da helt TOSSET med den stol! :D linker straks! Hvis mod al forventning jeg er den heldige drømmer jeg om den i blå :o)

    Kh
    Sasha

    SvarSlet
  144. Bette Holger sidder og klapper i de små buttede af bare spænding, han vil så gerne have denne seje stol til sit værelse :)
    Kh Michelle

    SvarSlet
  145. Sikke en dygtig mand du har! Det er en utrolig flot stol, så jeg krydser fine fingre og håber på et heldigt lod.

    SvarSlet
  146. Kære Line,
    Smuk, smuk stol!! Den ville klæ' Sigge-rund-bassen :)) - han har nu rundet de 10 kg i som 5 måneders bebs, det kræver jo en stol af kvalitet! -sleske, sleske:)) Siden kurset har jeg fået syet noget, så jeg kom i gang igen, som jeg ville! Skal snart have vist det frem.

    Kh Trine

    SvarSlet
  147. Jeg er også med, sikke en lækker stol!

    SvarSlet
  148. Dejlig afbræk fra alle IKEA møblerne :)

    SvarSlet
  149. Jeg er HELT SIKKERT med - den er altså bare for lækker den stol. Er helt sikker på mit menneskebarn ville elske den! Tror næsten jeg er nødt til at købe den, hvis ikke jeg er så heldig at vinde.

    (jeg har også en lille give away, hvis det skulle have interesse)

    SvarSlet
  150. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  151. Hej Line, I'm in! Lækker stol!
    KH C

    SvarSlet
  152. Kæreste Line
    Du har ret til at være meget stolt af Sebastian, for det er flot det de laver!
    Jeg ville elske at vinde sådan en stol, også selvom mine børn måske er lidt store til den, men jeg har en i tankerne som skal have den hvis jeg er så heldig at vinde!
    Kh Gaia

    SvarSlet
  153. Årh, den savler jeg over på vej til børnehaven hver dag - vi har en butik tæt på, der forhandler dem. De er så lækre!

    SvarSlet
  154. Rigtig lækker stol - ville passe super ind i vores nye kontor/børne-krearum, så ja tak, vil rigtig gerne deltage. Kh Lise

    SvarSlet
  155. Stilig stol! Jeg vil gjerne være med i trekningen, har lagt inn bilde med link i sidebaren på bloggen min :)

    SvarSlet
  156. For en flott stol - jeg er med - linket på bloggen vår her: http://lille-design.blogspot.com/

    SvarSlet
  157. Sikker på min søn vil elske den:-)

    SvarSlet
  158. uhh man kan nå det endnu.. Vil rigtig gerne deltage i din give away, hvor er det da bare en super dygtig mand du har dig!!! ;-)

    SvarSlet
  159. Kæreste Line!

    Det smukke håndværk giver mig hjertebanken og åndenød - sikke et utrolig unikt kunstværk.

    Jeg vil simpelthen falde bagover hvis jeg var så heldig at vinde, men hvis jeg skulle ende med at være så ekstrem heldig, så vil jeg ønske den i blå farve!

    De kærligste hilsner Christina

    SvarSlet
  160. Jeg vil gerne være med i kampen om den fine stol her på falderebet :)

    SvarSlet
  161. Skal da helt sikkert også være med, selvom det er her på falderabet;)
    Håååber...

    SvarSlet
  162. Jaaaa, jeg vil også gerne vinde!
    KH Cristine

    SvarSlet
  163. Uhhh den vil jeg gerne vinde. Super håndværksmand du har dig ;O)
    KH. Susan

    SvarSlet
  164. Hovsa troede jeg havde tilmeldt mig denne skønne Give away :)

    SvarSlet
  165. Os' mig. For den stol vil pynte gevaldigt på min bagdel

    SvarSlet
  166. Jeg vil MEGET gerne være med, jeg lover at reklamere rigtig meget selvom jeg melder mig så sent ;)

    SvarSlet