onsdag den 17. november 2010

Vintage Liberty

Fra min mors gemmer. Jeg fandt det i hendes stofkasse for længe siden og har værnet om det siden. Tænk det har bare ligget  hengemt siden jeg var barn og ikke blevet syet om til noget. Idag satte jeg saksen i det og jeg bliver næsten svimmel ved tanken om at jeg nu kun har en lille snas tilbage. Har meget svært ved at rumme når noget smukt slipper op - også  (især) når det "bare" er stof....


Lilly bliver helt sikkert glad (den er lyserød), hun er vild med modellen som er perfekt til en ægte badutspringer og hun kan (gudskelov) passe den lææææænge!

5 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du har det sådan. Det er noget virkeligt smukt stof og rigtig sød nederdel. Jeg har det selv på samme måde med de stof jeg har fundet hjemme i min mors gemmer.

    SvarSlet
  2. Den er superfin, og så kan den jo bruges til patchwork, når Lilly bliver for stor:)

    SvarSlet
  3. Vidunderligt print. Det er som om den blå fremhæver de lyserøde farver. Kan godt forstå at den bliver hjemme hos jer,
    :O) Dorte

    SvarSlet
  4. sødt stof og jeg kender godt det med at man næsten får ondt i maven over at skulle klippe i et bestemt stykke stof der har en historie :)

    SvarSlet
  5. Den er skøn...er sikker på at den bliver et kæmpe hit ved en lille badutspringer:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet