søndag den 22. august 2010

småblomstret indigo


Har sat lidt til salg på Amio

Den første kjole er færdig, stoffet er jeg helt forelsket i og den ellers så enkle kjole, er blevet pyntet med fine Liberty badges, som kan tages af og bruges andre steder, hvis man synes.

Se mange flere detaljer på Amio hvor der i løbet af de næste dage kommer meget mere til salg.

Hvis der er noget der frister så skynd dig at slå til. Jeg har nemlig besluttet at jeg ikke vil sy bestillinger længere. Nu er det kun mig der bestemmer og designer det hele! Flere af de kommende modeller vil der kun findes et enkelt eksemplar af og jeg er seriøst i gang med at tynde ud af mine elskede vintage lækkerier!

Har et lille projekt kørende med min mand, Sebastian. På utallige opfordringer har jeg endeligt taget mig sammen til at lave noget til drengene. Jeg har sprugt min mand om han ville komme med et bud og sammen er vi i fuld sving.

Mere om det en anden gang, men kodeordet er vist:

"50´er inspireret håndværker på jagt i skoven med et strejf af gamle klassiske militær uniformer"

Jeg har lavet to skjorter som en lille start. De kan også ses på Amio. Men de har ikke så meget med min mand at gøre, for han har forbudt blomster og Libertyfis.
Kunne bare ikke lige lade være.......elsker et lille bitte feminint pift til de små drenge. Synes ikke der er noget sejere. Jeg HADER rædsler som spideman og den der Pixar Cars eller hvad den nu hedder. Synes ikke der findes noget grimmere....så det her er mit bud på en sej skjorte til drengene.

Tør du gi´ din dreng blomtret skjorte på?


8 kommentarer:

  1. Jahh, endelig drengetøj! Og ja, jeg tør godt give mine drengebørn blomstrede skjorter :-) Desværre er de (børnene)vist nogle str. større end de modeller du har syet. Skjorten med æbler er fabelagtig, men desværre nok ikke i str. 110 vel?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Desværre var der kun lige nok til en lille æbleskjorte, men jeg skal nok huske de lidt større drenge også! Dejligt du synes om dem.
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Heiii...

    Hvor bliver det fedt at følge dine "woman in the house"-som bestemmer selv - designs...Jeg kan se, at mine forventninger til fulde vil blive opfyldt...

    SvarSlet
  4. Kære Line
    Jeg glæder mig MEGET til at se noget hjemmesyet og forhåbentlig fedt drengetøj!!!
    Jeg synes det er svært at finde på noget fedt til drengene, pigerne er meget nemmere, små fikse nederdele, solhatte m.m.
    Så det vil jeg se frem til!!!
    Er heller ikke selv meget for Spiderman, men har ladet Max få den slags ting nogle enkelte gange alligevel.
    Nu er han heldigvis mere til andre fede prints eller meget gerne ensfarvede bluser...

    SvarSlet
  5. Åh den æbleskjorte er da skøn med skøn på!
    Har linket den til veninde, der er drengemor og også elsker æbler på tekstil:)

    SvarSlet
  6. Den æbleskjorte er superfed!

    Min søn (5 år) elsker blomster og hans yndlingsfarve er lilla, så selvfølgelig gir jeg ham det på. Han er dog også til både Spiderman og Cars, selvom han aldrig har set nogle af delene.

    SvarSlet
  7. super lækkert line! Du ville elske at komme i min søn Milos Steiner børnehave! Der er kun 2 drenge, der går i Lynet Mcqueen rædsler.. ellers er det blomster, Emil fra Lønne stil osv osv... dejligt og ville ønske man kunne forbyde de rædsler der som du nævnte! KH EMilie

    SvarSlet