mandag den 10. maj 2010

iPhone holder fra mine yndlings søstre

Se lige denne her smukling.



Hvis du ikke kender søstrene Marie og Mille så tjek lige deres blog ud her


Marie & Mille


De to søstre er så dygtige til at strikke. Jeg bøjer mig i støvet over deres evner.
De trækker hundredevis af perler på garnet inden de strikke muffedisser og iPhone holdere på bittesmå pinde.
Jeg er dybt afhængige af mine, efterhånden mange, muffedisser som varmer mine håndled og er uundværlige på enhver cykeltur. Og så er de smukke og jeg bruger dem nærmest hver dag i stedet for smykker.





Millemarieogmig.blogspot.com kan du bestille muffedisser og iPhone holdere i alle afskgninger og med smukke perlemønstre. Du kan lave din helt egen kombination. Der er frit valg blandt et hav af lækre farver og smukke perlemønstre.

Sender min VARMESTE anbefalinger!

1 kommentar:

  1. Nææææ ... Bliver helt smigret!
    Tusind tak for sidst, det var en super hyggelig weekend ;o)

    SvarSlet