tirsdag den 6. april 2010

Rød Betsy til Lilly



Et lille eksperiment på en quiltet vest til Lilly. Prøver med træknapper i stedet for bindebånd. Ved ikke om det fungerer. Er det dumt sætter jeg bare bindebånd i i stedet for. Nu må vi se, Lilly er jo som før nævnt ikke nem at gøre tilfreds når det kommer til tøj.

Er i øvrigt blevet inspireret af Mette som på et tidpunkt viste sin yndige datter i en fin vest hvor samme stof var brugt som kantebånd. Synes det er så fin en detalje når man er ved at køre lidt træt i det raserende tjubang blomster blandings trip.

2 kommentarer:

  1. Den er så flot. Og hvor lækkert med det blåstribede indvendigt, så det ikke bliver for blomstret. Jeg synes det fungerer rigtig godt med træknapper.

    SvarSlet
  2. Ej, hvor sjovt! Jeg er her i aften netop blevet færdig med en ny vest inspireret af din stjernevest, fra dit allerførste indlæg ;) Og den er ovenikøbet også lukket med en knap og "løkke" (ligesom du viser her), da jeg løb tør for kantebånd...
    Den kommer på bloggen imorgen (når jeg kan fotografere i dagslys), hvis du har lyst til at se den.

    Tak for linket og de søde ord. Jeg bliver helt smigret :)

    SvarSlet