onsdag den 24. marts 2010

Fødselsdags pude


Jeg gnaver mig igennem bestillingslisten, derfor sker her ikke så meget andet spændende. Det kribler rimelig meget i mig og jeg har lyst til at opfinde nye ting, hvilket jo må vente til alle børnene har fået deres forårsjakker:-) Har dog et lille projekt undervejs, måske jeg får tid til at gøre det færdigt idag?

Denne pude vil jeg dog lige vise. Det er en bestilling og den skal foræres væk til en der har fødselsdag. Jeg har en kunde som selv finder på farvekombinationerne på de puder hun bestiller (og det er ikke så få endda) Jeg er vildt imponeret over hendes evner til at kombinere og forestille sig, ud fra små billeder af Liberty på min hjemmeside
Det er ikke lige de farver jeg plejer at bruge, men den er da blevet fin og jeg nyder at lave ting til hende.

3 kommentarer:

  1. Lækre farver. Især flot med den røde som lyser op, og alligevel er bundet sammen med de andre med det grønne.

    Smukt - du har da bare et fantastisk talent indenfor syning..

    SvarSlet
  2. Weeeeh hvor er den smuk og lækker. Du er bare så dygtig til de puder (og alt det andet) og jeg bliver vist nødt til at lade mig inspirere lidt. Er jo i gang med en større omgang forårspuder :o)

    Kh Shina

    SvarSlet
  3. Jamen lad dig endeligt inspirere, dette her er jo som sagt ikke mit "værk". Synes det er så sjovt at se hvordan andre kombinere og blander farver. Man kommer så nemt til at køre rundt i de samme mønstre og farver!

    SvarSlet