mandag den 22. februar 2010

Strikket klovn


Jeg har været hjemme hos Hanne Galst idag. Hun er min fars kusine og et håndarbejds mirakel ud over det sædvanlige. Jeg har skrevet lidt om hende før. Hun inspirere mig så jeg får helt røde kinder og jeg har været i himlen hele eftermiddagen. Idag havde hun lovet at lære mig at brodere blomster. Det var så sjovt og jeg skal nok vise jer mere på et andet tidspunkt.

Inden jeg går i seng er jeg bare lige nødt til at dele den her klovn med jer Den har Hanne strikket....bare lige sådan...rystet ud af det ene ærme....og der er mere hvor det kommer fra. Har fået love til at sælge nogle af hendes udsøgte sager og jeg er såååå begejstret. Det er så delikat lavet og fyldt med de lækreste detaljer.

Denne her bliver lige den første smagsprøve.
Den koster 300 kr inkl forsendelse.

3 kommentarer:

  1. Sikke en herlig klovn, Hanne har begået - imponerende!

    ...og sikke en herlig familie, du er ud af... ;)

    SvarSlet
  2. Ja den er ret fin!! Har lige sat en masse af hendes sager til salg på trendsales.

    SvarSlet
  3. Klovnen er ikke til salg længere er den? For dette indlæg er jo gammelt, men hvis den stadig er til salg, så vil jeg rigtig gerne købe den.

    SvarSlet